大不个鸟

没有
Perfect Picture (It Would Be Better) - Lilyjets

莫西顾:

       Lilyjets,一个来自挪威的女子摇滚乐队。Lilyjets甜美的歌声,就算是唱着伤感情歌也不会到任何一点阴郁。节奏一开始,充满活力的吟唱无疑成为这首歌的亮点,Lilyjets的合音极有个人特点,但融合以后丝毫不觉得突兀。


歌词:


If you put yourself in my sorry situation
Tell me, would you dare? 
And if I told you that my road in life was nearly broken
Would you even care? 

请告诉我 你是否会有勇气

而当你听说我的生活已经支离破碎 
你又是否会在意

It's easy to tell me exactly what I should be
Your perfect picture of me
I'm sorry, excuse me, won't live the life that you led
Your words doing nothing but just messing up inside my head

仅仅告诉我应该怎样是很容易 
而你为我绘制的美丽图画 
很遗憾 
并不实际 
你的安慰却反而使我更乱了思绪

It would be better
If you just hold me and showed me that you care
It would be easier
If you just loved me, showed me that you're there

本来不会那么糟 
如果你会抱紧我 让我知道你还在乎 
也会更简单 
如果你也爱我,请让我知道你在身边

If I opened up and gave you some affection
Tell me, would you dare? 
If I told you that my happiness depends on you
Would you even care? 

如果我对你吐露了心扉 
你敢不敢面对 
如果我说我的幸福只决定于你 
你又会不会在乎

My love in resumption lost the affection
My candle has burned down
My love, I am freezing
Is it cold in here? 
Would you please take my hand? 

我重生的爱 已经失去了热情 
心中的烛火已经熄灭 
我的爱啊 我在战抖 
岂是因为寒冷?

请你能否 握握我的手

It would be better
If you just hold me and showed me that you care
It would be easier
If you just loved me, showed me that you're there

本来会更好 
如果你会抱紧我 让我知道你还在乎 
也更简单了 
如果你也爱我,请让我知道你在身边


评论

热度(155)